ယေန႔ေရာက္လာ ထိုသူငါ
ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ျမဲၾကပါေစ

Wednesday, August 25, 2010

အိမ္

လူ၇ယ္လို႔ျဖစ္လာျပီဆို၇င္
စား၀တ္ေနေ၇းအတြက္ၾကိဳးစားၾက၇တာပဲေလ
ဒီထဲကမွ ေနထိုင္ဖို႔အတြက္ နားခို၇ာ အိမ္ေလးတစ္လံုးေတာ့
လူတိုင္းနီးပါးလိုခ်င္ၾကတာပဲမဟုတ္လား
ကၽြန္ေတာ္လဲ အခုေလာေလာဆယ္
အိမ္တစ္လံုးလိုခ်င္ေနတယ္
ျဖစ္ခ်င္တာေတာ့ၾကာပါျပီ
ဒါေပမဲ့ အခုေတာ့ တကယ္ကို လိုခ်င္ေနမိတယ္ဗ်ာ
ဒီေတာ့ ေမးစ၇ာ၇ွိလာတယ္
အခု ကၽြန္ေတာ္ဘယ္မွာေနေနသလဲလို႔
ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္ေတာ္အခုလဲ အိမ္တစ္လံုးမွာပဲေနေနတာပါ
ငွားထားတဲ့အိမ္လား????
မဟုတ္ပါဘူး အပိုင္ပါ
ဒါေပမဲ့ ဘိုးဘြားပိုင္ဆိုပါေတာ့
ဒီအိမ္နဲ႔ပတ္သက္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္မွာရပိုင္ခြင့္ရွိပါတယ္
ေျပာရရင္ တစ္၀က္ကို ကၽြန္ေတာ္ပိုင္တယ္
ဒါေပမဲ့ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္ မမက္ဘူး
ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တာက ကိုယ္ပိုင္အစြမ္းနဲ႔ ရထားတဲ့ အိမ္
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ရွာေဖြလို႔ရတဲ့ အိမ္
ျဖစ္လာေအာင္ေတာ့လုပ္ေနတယ္
အခက္အခဲေတာ့ရွိတာေပါ့ဗ်ာ
ဘယ္ေလာက္ၾကာဦးမလဲဆိုတာလဲ မသိေသးဘူးဗ်
တစ္ေန႔ေတာ့ျဖစ္လာမွာပါ
အၾကာၾကီးအခ်ိန္ဆြဲထားမွာလဲမဟုတ္ပါဘူး
ကၽြန္ေတာ္ေတာင့္တတာက
ကိုယ္ပိုင္တဲ့အိမ္ေလးမွာ ကိုယ္ပိုင္မိသားစုေလးနဲ႔
ေႏြးေထြးတဲ့ဘ၀ေလးတစ္ခုကို တည္ေဆာက္ခ်င္တာပါပဲ...

ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲရွိတာကို အခ်ိန္ေပးဖတ္ေပးတဲ့အတြက္
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....


ထက္သူရ

2 comments:

Anonymous said...

ခလူတိုင္းအတြက္ နားခိုရာ အိမ္ကိုလိုခ်င္စိတ္ရိွၿပီး တည္ေဆာက္ရယူခ်င္တဲ့ စိတ္က ဆင္ျခင္မႈ ရိွၿပီး
ေအာင္ျမင္မွာ ေသခ်ာပါလိမ့္မယ္ ...
ၿငိမ္းစိုးဦး

kh said...

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဂ်ာ...